Opvallen op de beurs

0

Elke ondernemer die zich gaat presenteren op een beurs moet zich goed realiseren dat hij of zij niet de enige zal zijn. Er zijn tal van collega’s die ook dingen naar de gunst van de bezoekers, de mogelijke klanten. Natuurlijk heb jij onderscheidende diensten of producten, dat spreekt vanzelf. De vraag is: hoe breng je dat verhaal over op de bezoekers? Of, daaraan voorafgaand: hoe haal je de bezoekers naar je stand zodat je ze van de kwaliteit van je aanbod kunt overtuigen?

De aandacht trekken

Op de beurs, maar ook daarbuiten, is het zaak om aandacht te trekken. Door op te vallen kun je je onderscheiden van je collega’s, en krijg je betere kansen om over je producten en diensten te vertellen. Naast je aanbod zelf dien je daarom aandacht te geven aan de presentatie. Hoe laat je aan de bezoekers van de beurs zien waar je bent en wat je brengt? Naast je persoonlijke presentatie doe je dat door te werken met geluid, kleur, licht en opvallende elementen. Dat geldt voor de uitstalling, maar ook voor de manier waarop de hele stand is aangekleed. Hier is van alles mogelijk!

Rollup banners drukken

Een rollup banner is een banner die je kunt oprollen en ontrollen. Dat maakt ze gemakkelijk om mee te nemen, en opvallend in of bij de stand op de beurs. Op de banner kun je reclame maken voor een specifiek product, maar je kunt ook de naam van je bedrijf of je logo prominent in beeld brengen. Rollup banners drukken kan in verschillende maten en kleuren. Het mooiste is het als je de banner combineert met een spotje, waarmee je de banner nog meer doet uitkomen. De banner helpt je het beslissende onderscheid te maken en aandacht te krijgen. En dat is een prima beginpunt voor hopelijk vele geslaagde verkoopgesprekken.

Delen